środa, 1 kwietnia 2020

Rekordowy marzec/ Nie jestem najlepsza w TBR / Serie, które zaczęłam lub do których powróciłam

Potrójny tytuł, ponieważ marzec był wyjątkowy. Przeczytałam rekordową ilość książek w miesiącu:aż 13 i jestem z tego wyniku bardzo zadowolona. Wspomniałam także, że nie jestem najlepsza w TBR, ale lubię je tworzyć. Niestety tak to właśnie wygląda. Większa ilość czasu na czytanie książek, to i większy wybór tytułów. Zwłaszcza, jeśli przystąpiło się do aplikacji Legimi, gdzie świeże książkowe tytuły, uśmiechają się do czytelnika. Tęsknie czasem za książkami w okładkach, więc zostawię jednak te tytuły na miesiąc kwiecień. Mam nadzieję, że się uda.

Poniżej znajdziecie tytuły, które poznałam w marcu 2020 roku.






Rozmowy Anji Rubik - książka, którą chciałam przeczytać już dawno. Cieszę się, że się to udało.Nie wrócę po raz kolejny, ale polecam, aby zapoznać się z tą pozycją.





Stażystka Alicji Sinickiej. To książka z mojego tbr na marzec, przesłuchana w wersji audiobook. Książka podobała mi się była zaskakująca i wciągająca. Bardzo chętnie przeczytam coś jeszcze z twórczości tej autorki, lecz do samej historii raczej nie wrócę.



Dobre miasto Mariusza Zielke to moje rozczarowanie książkowe marca. Bardzo męczyłam się z tą książką, lecz na szczęście jest to pozycja biblioteczna. Cieszę się, że ją skończyłam. Mariusz Zielke pisze naprawdę dobre książki, wiele tytułów mogłabym polecić, lecz tej książki na pewno nie.
Ci inni za murem Marty Kruczek to książka o wojnie, która okazała się książką
o zombii?! No nie do końca, bo ani to książka o wojnie, ani o zombii. Książka okazała się rozczarowaniem z powodu braku realizmu. Po tytule można się dużo spodziewać, lecz niewiele się dostanie. Na plus dla mnie było to, że bardzo szybko ją przeczytałam i jest to debiut, dlatego dam autorce szansę i sięgnę jeszcze kiedyś po książkę jej autorstwa. Jeśli szukacie historii o niegroźnym zombii to polecam. 
Książkę zrecenzowałam dzięki portalowi czytampierwszy.pl

Chmura Claudii Pietschmann to pozytywne książkowe zaskoczenie marca. Miałam ochotę na lekturę już dawno, po recenzji Czytacza ze Strefy Czytacza. Myślę, że jest to jedna z książek idealnie oddająca czasy, w których przyszło nam żyć: technologia- poznawanie ludzi przez internet, podawanie swoich danych, zaufanie nieodpowiedniej osobie. Serdecznie polecam. 
Te wiedźmy nie płoną Isabel Sterling to książka, która "wychodziła mi z lodówki", tak było o niej głośno, a pomimo tego mnie zachwyciła do tego stopnia, że po przeczytaniu jej na legimi, zakupiłam wersję fizyczną, a w moim wykonaniu to jest coś. Zgodzę się, że to młodzieżówka, guilty read, więc czym się zachwycać? Ja się zachwycam i już! A Wam drodzy polecam z całego serca. 

SERIE, KTÓRE ZACZĘŁAM LUB DO KTÓRYCH WRÓCIŁAM 
Miesiąc marzec minął mi także pod hasłem Serie. Ponad połowa przeczytanych przeze mnie książek w tym miesiącu to serie, które rozpoczęłam lub do których wróciłam

Dwie powyższe książki łączą dwie rzeczy: Rick Riordan, który coraz śmielej pojawia się na mojej czytelniczej liście, a także postać Percy'ego Jacksona. Seria o herosach jest tak znana, że nie muszę jej nikomu przedstawiać, zaś seria o Apollinie to jedna z serii dodatkowych z tego uniwersum. Będę czytać kolejne części już niebawem. 

Trzy książki od Meg Cabot, które razem wzięte mogłyby być jedną książką. Mam słabość do tej serii, ponieważ jest to moje całe nastoletnie życie. Właśnie za to uwielbiam Pamiętnik księżniczki, że można wrócić do nastoletnich lat, są krótkie, sprawiają dużo radości. Będę czytać kolejne części niebawem. 

Do wszystkich chłopców, których kochałam od Jenny Han, to kolejna seria, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Losy Lary Jean zaciekawiły mnie na tyle, że zakupiłam całą serię. Jest słodka, cukierkowa, ale czasami potrzeba sięgnąć po taką książkę, zwłaszcza w tych nieciekawych pandemicznych czasach. Będę czytać kolejne części niebawem. 



I na koniec zostawiłam serię od Sary Shepard Pretty Little Liars - jest to seria do której powracam, powtarzając tym samym serial. Muszę przyznać, że serial przypadł mi do gustu bardziej, ale książki również bardzo lubię, zwłaszcza ten tom, który rozpoczyna całą historię. Będę czytać kolejne części niebawem. 

A Wy ile książek przeczytaliście w marcu? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyzwanie czytelnicze

Podsumowanie kwietnia i maja/ 19 książek/ Jedna skończona seria/ Zachwyt nad twórczością Klaudii Bianek

Cześć. Nie wiem czy to już jakaś "plaga", ale bardzo dużo osób robi podsumowania z dwóch ostatnich miesięcy: (Kwiecień oraz Maj). ...